Dohányzásról leszokás trükkök, Kéttucatnyi trükk a leszokáshoz


hogyan lehet leszoktatni a dohányzást a népi gyógymódokról ezért úgy döntöttem hogy leszokok a dohányzásról

Még több termék Változtass a telefonálási szokásokon! A telefonálás szintén olyan szituáció, amikor a legtöbb dohányos könnyen rágyújt. Ezt elkerülendő ne tarts cigarettát, öngyújtót vagy hamutartót a telefon közelében!

Kiderült, miért van annyi szívbeteg Magyarországon Miért káros a dohányzás?

Inkább legyen egy jegyzetfüzeted és egy tollad, amivel játszhatsz. További megszívlelendő tanács, hogy a telefont ne az általában használt kezeddel vedd fel, így is tompíthatsz kicsit a megszokott rutinon.

Ha szükséges, használd a szabad kezed egy dokumentum vagy teásbögre tartására. Vess be trükköket étkezés után! Ha meg akarsz szabadulni az étkezés utáni cigaretta kínzó kényszerétől, első lépésként nyilvánítsd otthon a konyhát nemdohányzó területté.

a barátom nem akar leszokni a dohányzásról amikor elkezdnek takarítani ha leszoknak a dohányzásról

Az étkezés után pedig örömteli jutalom gyanánt - cigi helyett - kóstolj meg egy új italt. Ha étteremben vagy kávézóban vagy, győződj meg arról, hogy az asztal a nemdohányzó részben van, így könnyebb lesz ellenállni a kísértésnek, hogy rágyújts.

Létrehozva: A nikotinnak valóban van egy enyhe étvágycsökkentő hatása, de inkább a lelki tényezők játszhatnak szerepet abban, hogy a leszokás után hízunk néhány kilót.

Így kerüld a leszokást követő székrekedést! Változtass az alkoholfogyasztási szokásokon!

a dohányzásról való leszokás egyszerű módja a dohányzásról leszokó nők történetei

Az alkohol és a cigaretta a legtöbb dohányos számára tökéletes párost alkot. Ha szeretnél leszokni a cigiről, egy időre érdemes lemondanod az alkoholról is. Ha ez az út nem szimpatikus, válaszd a bár nemdohányzó részét, és italfogyasztás közben egyél mogyorót, kártyázz a barátaiddal, vagy foglald le valamivel a kezed. Ha általában sört vagy bort fogyasztasz, ezekhez az italokhoz erősebben kötődik a dohányzás kényszere, mint máshoz.

Így tehát a leszokás ideje alatt érdemes kipróbálnod néhány koktélt.

Sosem volt még ilyen könnyű leszokni a cigiről, mint most - ez lehet a megoldás

A napi utolsó szál helyett: figyelemelterelés A napi utolsó jutalomcigiről szintén dohányzásról leszokás trükkök egyszerű dohányzásról leszokás trükkök. Itt már nem segít más, csak a figyelemelterelés. Írj egy listát a ház körül elvégzendő sürgős munkákról, játssz a gyerekekkel, kezdj el egy új hobbit - különösen olyat, amihez a kéz használata szükséges.

Határozz meg magadnak a feladatok elvégzésére egy időintervallumot, és nagy eséllyel átjutsz a dohányzás utáni sóvárgás kritikus időszakán.